Idag är det fars-dag! Jag önskar att jag också hade en pappa att tala om hur glad jag är som har honom och gratta honom på fars dag, få ge honom en present och se hans leénde hur glad han skulle bli. Tyvärr så kan jag inte det, jag får skänka mina tankar till dig idag i stället. Du vet hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag vill att du ska komma tillbaka. Du vet också att en stor del av mitt hjärta försvann när du lämnade mig utan pappa på jorden. Jag var bara 10 år när du försvann, jag visste knappt vad som pågick. Jag va så liten och känslokall att jag inte tänkte på vad som nyss hade hänt. Det va för ungefär 2-3 år sen som jag verkligen förstod att du var borta ur mitt liv, att jag aldrig skulle få se dig mer, höra din röst, se ditt leénde, höra ditt skratt och framför allt aldrig mer höra säga "Godnatt pappas lilla ängel". Det svider i mig att tänka att du inte längre finns. Åren går och jag blir äldre, jag förändras utseende mässigt och jag förändras som person. Du kommer inte kunna se mig växa upp, veta vad jag gör och vad jag går igenom. Jag hoppas att du ser mig uppifrån och vet att jag lever för dig. Du hade så mycket kvar att dela med dig av här på jorden, du sändes till himelen alldeles för tidigt! Vi saknar en ängel, och det är du! Men jag kommer alltid att vara pappas lilla flicka. Alltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-11-13 @ 20:06:43

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0