Svar på tal!

Hur gammal är du?
Har du någon pojkvän?
Hur många förhållanden har du haft?
Hur många har du haft sex med?
Var går du i skola?
Vilken är din favoritfärg?

Svar:
1. 15
2. Ja
3. De har vell blivit några under åren som gått men inte ens hälften har vart seriösa, ni minns vell hur det va när man va liten? ;) haha!
4. Lite väl personlig fråga tycker jag!
5. Sunne
6. Svart, rosa och vit skulle jag nog vilja säga.. svårt det där!

Är du ute och dricker ofta?
Har du några syskon?
Har du och din kille varit tillsammans länge?

Svar:
1. Jora, inte precis varje helg men
2. Nope, tyvärr..
3. Vet ju inte va ni andra anser och vara länge, men den 23dje har vi varit tsm ett halvår.

Hur seriöst är ditt och Niclas förhållande?
Vad ska du välja för linje, och vart?

Svar:
1. Det är ju seriöst nog för att hålla!
2. Hotell och turism, funderar på Sundsta! Men vet inte riktigt än.

Har du problem med alkoholen så socialen varit inblandad?
Bor du hos din farmor och farfar?
Vad vill du bli när du blir stor?

Svar:
1. Ja de kan man vell säga att jag haft
2. Nej det gör jag inte, bor hos min mamma?
3. Reseledare, bartender, guide, något nånstans i varmare länder i allafall.

Tycker du om djur?
Hur ofta super du?
Har du misshandlat någon?
Har du slagits mot någon?
Hur snygg tycker du Niclas Larsson är från en skala 1-10?
Vilka är dina två närmsta vänner?

Svar:
1. Ja de gör ja att
2. När jag vill och känner för det, naturligtvis inte när det är skola förstås!
3. Misshandlat och misshandlat..
4. Ja, men det va länge sen
5. 10 ;)
6. Ojdu, har att flera som är en utav mina närmaste vänner!

Vilka är dina intressen?
Har du epa/a-traktor?

Svar:
1. Fotboll, va ute och ha roligt med vänner, och umgås med dom jag tycker om.
2. Nej det har jag inte

Vilka personer är du med på kvällarna när du är ute? :)

Svar: Det beror alldeles på, det varierar mycket under kvällen också :)))

Är du oskuld?
Svar: Nej de är ja inte



Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0