alla ♥-dag

Alla hjärtans dag är ju egentligen en dag man ska spendera med nära och kära i stortsett...
Dena kära ägodel har jag spenderat alla ♥-dag med, jag klagar då inte! Enda jag kan klaga på är att jag är sjuk som en döding och kan knappt svälja alls, knappt andas och inte heller prata. Och imorgon fick vi tid till vårdcentralen så då blir det provtagning osv! Lite mysigt ändå kommer jag ha nu ikväll, mamma och Patrik lagar mat för fullt i köket, smells good! Blir köttbullar och makaroner tror ja......... eller? Haha nejdå, någon filé och hemmagjorda klyftpotatisar och någon god sås! Bra, nu vet ni om mitt liv för tillfället, ha en bra fortsättning gott folk! :)

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0