I won't let you go

Vi hade hur bra kontakt som helst, allt med dig kändes jätte bra. Vi skrev ofta till varandra, och jag kände mig glad. Allt du sa till mig, det kändes så himla äkta på något sätt. Känslan av att veta vad du tyckte, jag somnade med ett leénde och vaknade med ett. När du gav mig komplimanger och liknande, du smälte ner mig till en stor geléklump. Jag kände mig så säker på vad jag höll på med! Nu förstår jag ingenting, verkligen ingenting. Jag vill bara att allting ska vara som det startade, jag vill inte ha det så som det är nu. Kan jag inte bara få höra dig säga allt det du sagt en gång till...! Eller det hade kanske inte spelat så stor roll, för jag litar inte alls på dig längre. Jag gör verkligen inte det! Jag vill på något sätt göra det, men ändå inte, för jag vet att det inte kommer bli mer än såhär. Att jag inte förstog det tidigare. Jag har alltid känt mig osäker på vad jag velat, men ändå fanns hoppet. Men nu får det vara nog, nu en gång för alla: jag skiter i detta!
Det kommer bli hur svårt som helst, för jag faller dit för minsta lilla. Men jag ska försöka, för jag tänker inte leka mer. Everything is gone now baby
Vi hade hur bra kontakt som helst, allt med dig kändes jätte bra. Vi skrev ofta till varandra, och jag kände mig glad. Allt du sa till mig, det kändes så himla äkta på något sätt. Känslan av att veta vad du tyckte, jag somnade med ett leénde och vaknade med ett. När du gav mig komplimanger och liknande, du smälte ner mig till en stor geléklump. Jag kände mig så säker på vad jag höll på med! Nu förstår jag ingenting, verkligen ingenting. Jag vill bara att allting ska vara som det startade, jag vill inte ha det så som det är nu. Kan jag inte bara få höra dig säga allt det du sagt en gång till...! Eller det hade kanske inte spelat så stor roll, för jag litar inte alls på dig längre. Jag gör verkligen inte det! Jag vill på något sätt göra det, men ändå inte, för jag vet att det inte kommer bli mer än såhär. Att jag inte förstog det tidigare. Jag har alltid känt mig osäker på vad jag velat, men ändå fanns hoppet. Men nu får det vara nog, nu en gång för alla: jag skiter i detta! Det kommer bli hur svårt som helst, för jag faller dit för minsta lilla. Men jag ska försöka, för jag tänker inte leka mer. Everything is gone now baby

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0