jag sitter i en sits jag egentligen inte vill sitta i

Hatar den här känslan! Känslan av att ha vetat och hört, men inte längre vet någonting.. Vill egentligen bara släppa allt och inte bry mig, men det är bannemej inte lätt! Inte för fem jävla öre. Jag va på högsta trappsteget, men nu är jag mycket lägre än så. Jag vill bara höra dig säga det, snälla.. en gång till. Jag vill veta vad det är som händer! Jag kan inte bry mig mindre, det går inte. Jag vill verkligen sudda ut dig från mig, men nix.. vad fasen är dehär? Jag har gett mig in på något jag nu i efterhand önskar jag aldrig hade gjort. Allt skulle vart så himla mycke lättare om jag inte träffat dig, ja det skulle de verkligen.

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0