lite och göra eheheheh

Under 2011..
Har du gråtit? - Mja
Har du skrattat? - Ohja!
Har du sovit i tält? - Haha ja 
Har du sovit under bar himmel? - Hm.. nä
Har du varit på Gröna Lund? - Nä
Har du varit på Liseberg? - Ja fan!
Har du varit på Kneipbyn? - Vafan är det? Alltså nej

Har du varit utomlands? - Ja, bästa som finns!
Har du varit i en annan stad? - jaaaaaae
Har du bott hemma? - Ja

Under 2011..
Har en vän dött? - Ja tyvärr..
Har en vän sökt tröst hos dig? - Japp 
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Japp!
Har du varit kär i en vän? - Komplicerad fråga som jag inte riktigt fattar..?
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ja :)

Under 2011 har du..
Har du pussat någon? - Yep! 
Har du varit kär i någon? - Ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? - men jaaaa 

När har du som mest..
Gråtit under 2011? -  Hm, det vet jag inte!
Skrattat under 2011? - När jag haft kul helt enkelt!


Denna månad..
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Januari, nej. December, ja! 
Har du kramat någon? - Jeeeeu
Har du skrattat? - Haha ja
Har du gråtit? - Tror inte det?
Har du varit glad? - Jora
Har du varit ledsen? - Har jag säkert, vet inte

När..
Grät du senast? - Vet jag inte
Skrattade du senast? - Förut
Kallade du någon för fitta senast? - I decäääämbäär
Duschade du senast? - Igår
Lyssnade du på musik senast? - Right now
Hade du kul senast? - Förut

Random..
Vem kramade du senast? - Minns inte vem jag kramade sist, men folk under nyår!
Vem pratade du i telefon med senast? - Mammsen
Vem fick du sms av senast? - J
När hade du tråkigt senast? - Nu!!
Hur gammal är du? - snart sextooon
När fyller du år? - sjugosjette augusti
Tycker du om någon just nu? - Vem vet
Jag samlar på? - Hah! Inget vafan
Gröna eller röda äpplen? - Red one
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Beror på
Vilken tid gick du upp idag? - Inte sovit än
Har du sovit i din egna säng inatt? - INTE SOVIT SAJA!
Har du sovit ensam inatt? - SA ATT JAG INTE SOVIT ÄN! tredje gången gilt!
Har du strumpor på dig nu? - Näää

Hur svarar du i telefon? - Aa hallå? / Hallå?
Vad ska du göra ikväll? - Slaapppa


Vad ska du göra imorgon? - De vet jag inte!
Var vill du bo när du blir stor? - Götlaborg... eller... jag vet inte
Vad vill du bli när du blir stor? - Bartender, eller något som sysslar med saker utomlands. VÄRME ♥
Är det okej att gråta? - Är det väl! Beror väl på vad man gråter över ioforsig
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommarn helt klart!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Leva livet totalt!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Naae
Har du piercing? - Öronen och tungan
Vill du gifta dig? - Ja, det vill jag nog
Vill du ha barn? - Jaaa!
Solar du ofta? - Faktiskt!
Är du bra på att laga mat? - Hehehe, jora
Gillar du att dansa? - Beror på 
Hur vig är du? - Inte speciellt vig 
Vilken är din favoritglass? - Daim, pistage, melon, regnbåge... mmmh gottit!
Tror du på ett liv efter döden? - Hoppas att det finns i varje fall..
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls.. tyvärr!
Vilken ögonfärg har du? - Grönblå
Vilka hårfärger har du haft? - Svart, röd, alla olika färger av brun, alla olika färger av blond... höhö

Är du beroende av något? - LUFT! Nej men typ... min mobil.......
Senaste låten du hörde? - Cannonball - Little Mix
Brukar du bädda sängen? - Aldriiiig!
Har du kysst någon under den senaste veckan? - Har jag väl, nyårspussar till bra flickor!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tyckt till på min blogg om du vill att jag ska starta en tävling om valfritt klädesplagg för max 3000 kr ? Komentera isåfall min nyaste inlägg! Kram

2012-01-11 @ 18:41:49
URL: http://julligullan.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0